Subject: FW: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "MKM info"
Cc: "Piia Zimmermann" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 15:30:40 +0300

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit saadab lisas allkirjastatud dokumendi.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon.

 <https://eas.ee/ettevotluseauhind/?utm_source=Outlook&utm_medium=organic&utm_campaign=uldine_keskliit>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 9:01 AM
To: Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei 
<[email-masked]>; Tööinspektsioon <[email-masked]>; Andmekaitse Inspektsioon 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; SA Eesti 
Inimõiguste Keskus <[email-masked]>; Eesti Naisteühenduste Ümarlaud 
<[email-masked]>; Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus <[email-masked]>; Eesti Naiste 
Koostöökett <[email-masked]>; Eesti LGBT Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Transinimeste Ühing <[email-masked]>; MTÜ Eesti Noorteühenduste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Üliõpilaskondade Liit <[email-masked]>; Eesti 
Õpilasesinduste Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Naiste 
Ühenduste Liit <[email-masked]>; Eesti Pensionäride Ühenduste Liit 
<[email-masked]>; Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; 
Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; Eesti Kirikute Nõukogu 
<[email-masked]>; Vabaühenduste Liit <[email-masked]>; MTÜ Kuldne Liiga 
<[email-masked]>; MTÜ Oma Tuba <[email-masked]>; Eesti Personalijuhtimise 
Ühing PARE <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit, üld 
<[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>
Subject: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 23.05.2024

Registreerimise number: 2-2/1450-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee